BF

Idag är vi barnlediga! Svärmor kom och hämtade barnen i förmiddags innan jag gick till jobbet. Den här gången följde även Felix med. Så efter jobbet så knallade jag iväg till Lindex och handlade. Fyndade lite på rean samt köpte tre nya bh:ar till mig själv. Det är något som jag är dålig på att handla. Men när mina två favoriter här hemma gått sönder med två dagars mellanrum så fick jag äntligen tummen ur! Sen kom Kim ner på stan och så gick vi ut och åt middag tillsammans. Sen tog vi en sväng ut till skärgården. Riktigt mysigt!
 
I söndags åkte vi till Karlstad och handlade. Köpte matta, massa småsaker och ett nytt handfat till toan på mellanplanet. Kranen där läcker en del och det måste bytas. Annars har sista dagarna varit lite slitiga faktiskt. Barnen bråkar en del, speciellt min älskade lilla dotter. Svårt att underhålla henne på ett bra sätt när vi jobbar hela dagarna. Och hon har ett hett humör, det ska gudarna veta. Så hemskt nog men det är ganska skönt med ett andrum just nu. Men jag saknar dem. På måndag börjar allvaret för dem. Då ska vi skola in Lukas på hans nya förskola och Alice ska börja på sitt nya fritids. Då är det igång igen och just nu ser jag fram emot det. De har varit lediga sen i slutet av maj så nu behöver de komma igång.
 
Nu ska jag se lite på Netflix innan jag knallar upp en våning för att sova. Öppnar två dagar på raken nu. Sen på måndag så börjar jag på mitt nya jobb!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0