Tisdag

Började veckan med en långdag på jobbet. På kvällsplaneringen så körde vi HLR. Kom hem till ett nystädat hem och en trött man. Han hade röjt och städat en del. För nu är vårat hus ute på hemnet och hör och häpna vi har redan fått två visningar. En idag och en imorgon. Känns helt otroligt då huset bara varit ute i fem dagar. Egentligen är det väl inte så konstigt men med tanke på att det ligger i Bäckis menar jag. Nu vet jag ju att vi lika gärna kan ha 100 visningar innan det säljs men det är iaf positivt att folk vill kika.
 
Annars händer det inte så mycket just nu. Har lite planer för helgen innan dess blir det till att lägga ner sin själ på jobbet.
 
Kim är världens bästa som återigen kickat liv i min dator. Äntligen kan jag surfa normalt igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: charlie

ni kommer allt få det sålt snart ska ni se :)

Svar: Tror faktiskt det jag med! Tack!
mariia

2014-03-19 @ 08:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0