Premiärdoppet!

Haft en riktigt härlig helg! I fredags var jag sjukt trött och lade mig riktigt tidigt. I lördags så började jag med att vika in all tvätt som fanns och det var ett par maskiner om man säger så. När ska man någonsin hinna med den i tid?
Kim var i huset och jobbade och Alice var hos en kompis i stan. Svärmor kom förbi och så åkte vi och hämtade Alice och sen upp till huset där vi grillade och fikade samtidigt som Kim provade på svärmors batteridrivna gräsklippare.
 
Idag städade jag huset för första gången på länge. Dammsugaren har varit i nya huset och ja det har grott igen kan man säga. Men nu är det riktigt rent en dag eller så med lite tur. På eftermiddagen åkte jag och barnen och mamma ner till Gottbol. Tänkte att barnen skulle få plaska lite och bada fötterna men de badade hela kropparna. Doppade sig och var i i en halvtimme. Förvisso på ganska grunt vatten. vet inte om vi någonsin har tagit badpremiären så här tidigt förut? Tror faktiskt inte det! 18:e maj, fantastiskt!
 
Nu ska jag snart krypa ner framför Greys och ladda inför en jobbvecka som kommer att slita ut mig ordentligt!
 
Alice bakade hos sin kompis och vi tog grillpremiären i nya huset!
Hela nedervåningen är fylld med färgdamm då Kim valde att spraymåla sista gångerna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0