April

Ligger i sängen och försöker få ihop ett inlägg! Stora saker bekymrar mig ej, men småsaker kan få mig ur spel. Det luktar bajs i hela rummet. Cocos har konkelbäret Arne. Riktigt vidrigt! Får ta fram trimmern när kimpa kommer in.

Har grillat hemma med vänner, varit på en trevlig vinkväll hos charley. Grillat i skogen med Felix klass. Varit på ett möte ang. Femmornas situation. Sett på gone girl och wild, bra filmer! 

I helgen jobbade jag extra på nattis här i stan. Jobbade dagtid lördag och söndag. På lördag åkte vi vidare till Mariestad och grillade med svärfamiljen.  

Idag började jag veckan med en öppning och glömde sminket hemma. Åker alltid till jobbet så att jag är där vid sex så sminkar jag mig på plats innan första barnet trillar in. Men idag fick jag se ut som ett lik (ett brunt lik) som tur var. På tal om brun så solade jag solarium igår för första gången på femton år. Snackade om att en del uppdateringar skett sen jag var iväg sist. Kändes som ett spaceship, men skönt var det. 

I veckan är det fullt ös och jag ska jobba ca 120 procent eller så. Tre stängningar och två öppningar. Ska försöka byta bort en eftersom Felix har konsert på fredag och kimpa är borta så jag måste hämta barnen. 

Veckan bjuder på 17-19 grader och sol. Does it get better than this?

Livet! <3 

p.s tjocksmockan har tappat närmare 9 kg. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0