Cala´dor

Är ju inte den flitigaste uppdateraren precis så det hinner ju hända lite mellan varven! Sen sist har det varit föräldramöten och Felix har haft ett disco för att samla in pengar och jag var där och vaktade. Sen har han haft övernattning med klassen i Hultet. Vi har firat svägerskan med tårta. Har haft en gammal kompis på fika. Vi har värderat huset och fick upp det en del så nu ska vi installera bergvärme för det tror vi på.
 
Men framförallt så har jag varit på Mallora med tre av mina bästa vänner. Vi åkte ner till Nyköping och tog in på hotell en natt för att dagen efter bege oss mot Cala´dor. När vi kom fram och hade hittat våran chaffis så gick vi och käkade en god lunch (min mat smakade dock inte så bra) men det gjorde däremot Sangrian. Sen gick vi och könde på havet som var mer eller mindre ljummet så det var bara att gå och svida om till badkläder. Jag och Tina hoppade i och det var helt underbart. Väldigt djupt men underbart! På kvällen sen hade Charlie och Linda fixat massa gottis och drinkar på deras balkong så där satt vi en stund tills de blev för trötta. Vi hade däremot inte tid eller lust att sova så vi tog en promenad på stan. Dagen efter tog vi en promenad till hamnen och kollade in diverse lyxbåtar. Sen lade vi oss vid poolen och senare så blev det stranden. Åt en hemsk middag, min var helt vidrig men drinkarna smakade bra! Speciellt Mojiton. Köpte en klocka av en gatuförsäljare och jag skulle vilja ha orginalet för den är så snygg! Dagen efter var enda dagen då solen lös hela dagen utan en massa moln som täckte den. Vi låg vid poolen hela dagen. Åt lunchen och middagen på hotellet och gick till havet två ggr. Vi bodde vid klippbadet och sen var stranden ca 100 meter på sidan, helt underbart! Dagen efter åkte vi hem och det var en lång resa på typ 11 timmar. Men jag har haft en underbar resa med de finaste vännerna som finns. Jag har skrattat mig harmynt! Minnen för livet!
 
Hemma pågår livet för fullt och vi har haft ett par fina höstdagar med nära nog sommarvärme. Hoppas det fortsätter så, livet är så jäkla mycket enklare när det är värme och fint väder!
 
Helgen består av kalas och fix här hemma. Ser fram emot den även fast jag bara jobbat kortvecka.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort 😃 vad trevligt vi hade det 👍❤️🍷

Svar: Så jävla trevligt öm en säger!
mariia

2015-09-11 @ 12:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0