Januari

Kom nyss hem från en middagsdejt med gamla vänner som jag återupptagit kontakten med. Mongolisk buffé en torsdag är ingte kattskit om man säger så. Mer sånt! Imorgon är det fredag och på söndag åker vi. Man kan säga att livet leker litegrann! Trivs rent allmänt. Är ju klasslärare (tillfälligt) trodde att det skulle bli jobbigt men det är riktigt kul! Så kul så jag aldrig vill gå tillbaka till fritids på nåt vis. Det trodde jag inte men så känns det. Så jag trivs kanon på jobbet och lärarkollegorna är riktiga änglar. Man kommer dem ju närmare nu när man är i skolhuset och jobbar.
 
Sen sist har jag hunnit med att fira Linda som fyllt 35 år. Det var en trevlig och alldeles lagom kväll. Har börjat se Game of thrones med Kimpa och jag gillar den. Varit på lunch på stan med mamma och barnen och gått på Den goda dinosaurien med familjen. Åkt på helvetet själv! Min första urinvägsinfektion som bara flög på mig i söndags. Fullkomligt vidrigt. Hade aldrig trott att det skulle vara så jävligt. Gick dubbelvikt på jobbet i två dagar men sen fick jag pencillin och då var det nästan fest här hemma så lycklig var jag.
 
 
 
 
Det rosa komplexet tll vänster om det höga huset är vårat hotell.
 
 
 
Mongo från Kongo får äntligen gå ut igen och han sköter sig klockrent än så länge och är överlycklig. Peppar peppar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0