Julledigt

Sista kvällen nu. Imorgon börjar allvaret igen. Då ska jag öppna dessutom som alltid på måndagar. Har varit ledig i 10 dagar sammanlagt. Kim och barnen har varit lediga i två veckor och Felix har en vecka kvar. Han som förresten fick sina första betyg lagom till jul, de var bra så vi är givetivis stolta!
 
Den här veckan har vi varit i pulkabacken ett par ggr. Jag har också åkt och jäklar i min lilla låda vad det gick, fick panikbromsa. En dag var Jea och Mika med oss där, riktigt trevligt! Jag, Linda och Lisa har varit och hälsat på våran barndomskamrat Sara och hennes nyfödda son. Kändes som att tiden hade stått still. Hon försvann ur mitt liv med tre rader i ett mail när jag var 17. Först nu har vi återupptagit den kontakten och det käönns härligt!
 
Dagen efter träffade jag Linda, Charlie och Tina på en lunch på stan. Underbart! För det kan jag aldrig göra i mitt yrke, luncha på stan finns inte en suck så vi passade på när alla var lediga. Dagen efter var det nyår och då kom Tina hit och vi åt och drack en massa gott och spelade Buzz och kortspel och tittade på fyrverkerier över hela stan.
 
Felix har haft två kompisar som sovit över och Alice har lekt med en kompis ett par dagar. Linda och Ville har hälsat på och käkat pizza här och jag försöker tjata med henne till Teneriffa. Hon är bra sugen, men har ännu inte bokat nåt men jag har inte helt gett upp än. Har visat henne youtube videor, webcamera över stränder och Siam park, what´s not to love about that island?
 
Nu ska jag se på netflix en stund innan jag försöker vända rätt på dygnet och somna till Alex och Sigges ljuva stämmor.
 
God fortsättning på er!
 
 
 
 
Får inte bort ena bilden så ni får gå med på att det bir dubbelt. De finaste vännerna från bästa resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0