Hemma igen

Nu är jag hemma igen sen Ett par dagar. Veckan i Göteborg blev helt okej. Vi var i Slottsskogen två ggr. En gång åt vi glass, lekte i plikta och tittade på djuren. Andra gången var vi där med barnens faster, kusiner och farmor som kom ner över dagen. Vi gick även på universeum med dem. På fredagen åkte Vi hem och innan dess så kom min faster och hälsade på oss. 


Hade inte träffat henne på två år eller så, det var väldigt kul att se henne igen. 

I lördags var det en riktigt skitdag på alla vis. Söndagen var lite bättre och vi tog en skogspromenad på kvällen. Vi måste bli bättre på att umgås i familjen. Det är värt så mkt att uppleva saker tillsammans. 

Idag är Kim och paddlar kajak med en kompis och nu tältar de, tyvärr regnade det in i tältet så de längtade mest hem. Vi har hängt hos Linda. Barnen har åkt vattenkana och vi har fikat och styrt upp en vincirkel. Första träffen hos mig om några dagar. 

Försöker kunna åka iväg en sväng i ett par dagar nu med. Får se om vi får till det. Vi skulle ju ha varit hemma hela sommaren men jag får krupp om vi inte kommer någonstans. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0