I walk on water, But only When it freezez

Längesen jag skrev igen. Haft en härlig lördag som gått i städandet och lathetens tecken. Dammsög och skurade husets alla tre våningar. Sen såg jag på serier ett par timmar. Felix var i Karlstad på konfaträff. Kim flyttade åt en kompis och var i Karlstad med en annan vän. Imorgon har jag kanske lovat barnen att vi ska baka pepparkakor och hyra film.



För några veckor sen så fick jag magsjukan huxflux. Jag som typ aldrig är sjuk fick mig en överraskning. Jag repade mig väldig fort och alla andra klarade sig. 

Annars jobbar jag mest nu, hinner inte med så mycket mer. Förra helgen hann jag dock med en vinkväll hos Charlie, riktigt härligt. Nästa helg ska vi på julbord och veckan efter fyller Alice 10 år och ska firas med pompa och ståt. 

Försökt att leva lite mer hälsosamt. Slutat med socker och försöker promenera en del. Har resulterat i att jag gått ner 10 kg. Det är ju bra men hade jag skött mig bättre hade jag säkert gått ner det dubbla. Köper inte hem godis längre. Har inget som helst behov av dey längre och jag skulle kunna ta detta längre. Men har slappat av mig lite sista tiden. Men jag ska skärpa mig. Det är så värt att kämpa för att tappa några pannor. Smal blir hah aldrig igen och jag vill inte operera mig. Men jag vill ner. Vill inte dö av en hjärtinfarkt när jag är 50. Det går fetbort! I've got shit to do! And places to go. 

Varit på utvecklingssamtal för alla tre barnen och är galet stolt över dem alla tre. De är fina väluppfostrade människor som vill alla väl. Felix har höga betyg och framför allt så får han lovord för sitt fina sätt. Det gör mig varm inombords. 

VI har sålt mammas hus. Ska ta tag i lite andra saker gällande mamma. En gång ska jag kanske berätta sanningen om mamma härinne. Vill inte lämna ut henne. Men sista året har verkligen varit en kamp för henne och mig med för den delen. 

Annars är jag nöjd med det mesta i vanlig ordning. Kan säga det 100 ggr men har en sån fin sambo. Han får mig att må så bra. Han är min stora trygghet i livet. Inte en dag har jag tvivlat! Och fina vänner har jag också. Snart är det jul och strax efter det en utlandsresa med min bästa vän. Livet är fantastiskt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0