Påsklov

Åkte på att vabba för Lukas och sen hade jag två dagars semester. Detta resulterade i att jag haft påsklov i 10 dagar om man bortser från ett par timmar på jobbet i tisdags. Har passat på att umgås med kompisar. Tina och Charlie har varit här och fikat och jag har lunchat med Linda. Har hängt hos mamma ett par timmar medans Alice var på lajv på biblioteket. Nu är vi på väg till ett par kompisar på landet. Ska få träffa deras hundvalp, alla barn och alla djur de har. Alla utom Lukas ser fram emot det. Han är väldigt hundrädd och det är enbart därför han inte är så begeistrad. 

Har varit lite tuffare än vanligt på hemmafronten. Fick mig nästan en käftsmäll (inte av Kim om någon nu trodde det). Och har fortsatt tjafsa lite på min älskade man. Måste börja tänka mig för inser jag. Kim har massa lösningar som jag inte riktigt vill lyssna på haha. Jag är lite hopplös ibland. Men min instabilitet beror nog på saker jag går igenom just nu som anhörig. Saker som påverkar mig mer än vad jag kanske vill erkänna. Måste visa mer av den härliga glad, roliga tjejen jag faktiskt är på hemmaplan med. 

Har lite roliga saker planerade. Kryssning, Pinchos med kompisar, tjejfest mm. Man behöver sånt. I helgen ska vi rensa i trädgården inför våren som är på ingång. Äntligen! ☀️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0