Första sjukdagen avklarad

Mitt immunförsvar har varit starkt som satan så länge jag kan minnas. Iaf de sista femton åren. Men det har hänt nåt. På mindre än ett år har jag haft magsjukan två ggr, influensan en gång samt förkyld och galet ont i halsen nu. Jag brukar annars bli riktigt förkyld en gång varannat år annars. Alice var hos farmor förra veckan och åkte på halsvärk och förkyld. Sen blev det min tur. Har faktiskt varit hemma ifrån jobbet i två dagar. Men ska pallra mig iväg imorgon. Sen är det bara två dagar kvar tills det är helg igen. I helgen ska vi käka lite kräftor, inte jag då men resten av Kims familj. Det ska bli trevligt. Det ä fortfarande byggarbetsplats här hemma. 

Idag var kimpa och lagade bilen för 15000 och fick förslag på ytterligare 17000 för att laga eller byta ut ännu mer. Man blir ju fan deprimerad om inte annat ruinerad. Vi som inte har så mkt andra utgifter nu, suck! 

Jag antog den där utmaningen förresten. Jag som satt upp som mål att gå ner 20 kg till nyår. Förstår att det kan bli riktigt svårt. Jag brukar ju ge upp efter 10 kg. Men vi får se. Har gått ner 5 nu så 15 kvar. I måndags skrev jag in mig på gym och fick en genomgång av alla maskiner. På söndag är det dags för första träffen med viktgruppen. Spännande ändå! Får väl se hur detta går haha. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0