Sommarlov

Mycket har hänt sen jag skrev här sist. Felix har konfirmerat sig och fyllt 15 år. Jag har rott i land ännu en förskoleklass och ska ta emot en ny i höst. Och mina barn har gått på sommarlov.  Kim har varit i Rumänien och åker dit imorgon igen. Men sen kommer han hem igen och då är det midsommarfirande med fina vänner och sen går vi på semester båda två. Vi har fyra veckor ihop och sen har jag en vecka själv med barnen. Sen börjar jobbet igen med inskolningar och fullt ös. Men innan dess ska det njutas för fullt. 

Kim kommer att behöva lägga golvvärme på semestern och sen behöver han vila om han ska hålla. Jag behöver också vila lite men framförallt måste jag underhållas. Så för att göra det bästa av allt så bokade jag en sista minuten till Mallis. Från Örebro våran första semestervecka. Jag som vanligtvis läser på om hotell och läge på tripadvisor ett par gånger om innan jag bokar ett hotell bokade denna gång ett hotell utan nån större research innan. Dagen innan hade Kim varit tveksam, dagen efter när jag ringde för att prata om annat så bad han mig att boka resan om den fortfarande fanns kvar. Därav denna brådska. Men det är ett blue star som fått superbra betyg så det blir säkert toppen. Så får vi en veckas kvalitetstid tillsamnans. Är otroligt glad över det. 

Älskar livet och semester! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0