Ledig i dag

Skippade föreläsningen i dag, den behövdes väl inte direkt
och det verkade inte som att så många andra i klassen heller
skulle gå på den. Inte är det så kul att åka 13 mil för en föreläsning
som jag kanske inte ens behöver, så jag tog ledigt. I går hade
vi roligt i skolan, det var hälsomässa och min grupp hade motion,
det gick bra tror att en del uppksattade våran "röris" övning. Men
jag tyckte helt klart att massagen och avslappningen som stress-
gruppen hade var bäst. Måste nog köpa mig en sån där massageboll
jag. Kankse skulle önska sig en sån i julklapp?

Farfar är inte bättre, de nya proverna visade att all den behandlingen
han genomled på sjukhuset i 3 veckor inte hade hjälp ett dugg. Han
var ledsen över det och det blev jag med, men jag hade ärligt talat
inte vågat trott något annat. Känns så svart det här.

Nu ska jag gå in i köket och suga tag i all disk som står där och
väntar på mig. Kanske ska åka in till stan i dag om jag hinner
för det innebär att jag ska käka frukost, duscha, plocka disk och laga
lunch till Felix på 2 timmar. Sen skulle jag ha träffat Tina en snabbis med
och hon visade sig vara på min skola...just typiskt när jag inte är där själv.

Drar vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0