Hmm

Började en ny kurs i går. kursstarten skulle ha varit mellan 11 och 13 och det var den med.
Men när vi kom in och hade satt oss ner så fick jag reda på att schemat hade ändrats i
sista stund och att jag istället för att sluta klockan 13 skulle jag nu sluta klockan 16.45.
Inte nog med det när jag väl kom ifrån lektionen vid tio över fyra och ställde mig och väntade
på bussen så fick jag inte gå på den. Den var full och vi var 20 personer som inte kom med.
Chauffören lovade att det skulle komma en extrabuss, men vad visste han. Där stod jag ända
till halv sex då nästa buss kom. Så jag stod och väntade i en timme och en kvart på en jävla
buss. jag frös som bara den, visst de var inte jättekallt men den blåste. Kändes som att öronen
skulle trilla av.

I dag började jag tidigt. När jag väl kom in så visade det sig att föreläsningen vi skulle ha var
inställd, det hade blivit ett missförstånd. Kändes helt onödigt att ha åkt in. jag hade bara en till
informationsträff sen så jag åkte hem faktiskt. Tyckte jag var värd det, sen skulle jag jobba i dag
och det kan vara skönt att ta det lite lugnt innan.

Det blir Ikea på fredag med familjen och Tina. Ska bli roligt som bara den. Kim har tagit ledigt
gott som bara den. Ska låna svärfars släpkärra igen.

Funderar på vart vi ska fira jul. Men det är inte akut med det som tur är. Men vet vad jag ska köpa
till en del i julklapp iaf, det känns skönt.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0