Oj oj oj!

Söndag i dag, vill så gärna gå ut till skogen med Felix, men vet ärligt
talat inte om jag hinner. Det är synd, men jag måste verkligen göra läxan
 i dag, den ska vara inne på måndag kväll, men eftersom jag
jobbar på måndag så är det bäst för mig om den är klar i dag så jag
slipper stressa. Men jag tror att jag skickar iväg pappa hans till skogen
istället så får vi se i fall jag har tid att följa med, det ordnar sig kanske.

Väldans vilken uppskattning jag har fått nu då på senare tid, jag blir värsta
rörd.
Först fick jag ju det där messet som jag skrev om och i fredags skrev
en klasskompis till mig att jag var guld värd, hon hoppades att jag visste
det. Sen skrev en annan klasskompis att hon höll med tjejen som skrivit
messet till mig. Tack så mycket Anneli! Och Anette och Jeanette! Ni ska veta
alla tre att ni är guld värda ni med. Tycker så mycket om er!!

Som sagt i dag får jag spendera dagen med att sitta framför datorn och skriva.
Måste ringa min arbetskamrat också för i morgon ska vi hämta värsta beställningen
med godis och dricka till jobbet, men jag kan inte vara på jobbet förrens
tidigast halv sex och då vet jag inte om vi hinner med tanke på att det stänger
sex stället där vi ska hämta allt. För vi behöver även köra ner med en massa
tomma drickabackar så vi får lite pant och plats för de nya med såklart. Aja det
löser sig på nåt sätt det är jag säker på.

Längtar efter löningen, ska köpa en massa julkappar för den lönen, ska bli
roligt, sen blir det nog Göteborg om 2 veckor, åker ner en helg med Felix och
kanske Kim vi får se vad det blir. Förmodligen så blir det bara jag och lillen.
Nästa helg är det klassfest med, hoppas vi har en bra lokal bara, ska fråga
killen på måndag och se vad han säger.

Äh dags att get going kanske? Ha det gott kära vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0