Tyra hemma igen

Nytt det här med blogg för mig, men håller dock på att göra en i skolan i mediaämnet. Det ska bli intressant att se hur det går.

I dag kom lilla Tyra hem, älskade lilla katt, hon hade varit borta i 6 dygn och jag började att bli riktigt orolig för henne. I dag när jag och Felix var ute och gick så tittade jag i diket längs den väg där hon brukar hålla till, jag spande efter hennes lik. Hemskt var det, är otroligt lättad över att hon har kommit hem igen.

Snart kommer min kära sambo hem, får se vad vi gör av kvällen. Blir nog till att se på ett inspelat program, sen ska jag även läsa lite i en bok som jag måste läsa i skolan. Trist som bara den är den, men det är bara att få det gjort så är det över sen. Logiskt tänkande va?

Snart helg igen. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0