Underbar dag i solen

Vilken härlig dag det har varit i dag. Har varit hemma hos
svärfar hela dagen nästan och vi har varit ute hela tiden.
Dom har fixat med sina bilar och vi har eldat brasa och
umgåtts och självklart ätit en del med. Det har varit riktigt
skönt, känns bra att göra nåt av dagen i stället för att bara
sitta av den.

Felix är rolig, han har börjat komma på det där med att
kissa, efter att ha sett hur pappa gör nu i ett par år så har
han fattat grejen själv. I morse låste han in sig själv på
toan och skulle kissa, den insåg jag när jag efter ett tag
fick komma in. Men byxorna han hade på sig hade skärp
så de var svåra att få av. Sen hemma hos farfar så gick
han in bakom en bil upp mot skogen där han ville vara
ifred, han skrek på oss om vi pratade med honom, pappa
titta inte på mig jag vill vara ifred sa han. Sen fick han ner
brallorna och stod där ett tag, sen kom han och hade dragit
upp byxorna, så hade han kissat, visserligen lite på brallan med,
men vad vi berömde honom och vad stolt han var. Sen fick han
spela massa fotboll med farbror med det var populärt.

Har praktik i 3 veckor nu, kommer bli bra men hade nästan
hellre varit i skolan, för efter det ska vi skriva uppsats igen
sen är det slut och då kommer jag inte träffa alla mina
underbara klasskamrater förrens i slutet på augusti igen.
Det är lite sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0