Felix mamma

Kramas, spela fotboll inne, trösta när han blir ledsen för att han
missar bollen. Kramas och trixa fram ett leende. Fixa mat och
mysa en stund. Berätta att nu är det dags för en dusch och berätta
om hur gott han kommer att lukta efter duschen och på dagis i morgon.
Fixa kvällsmat och få honom att sätta sig och äta. Få honom att slappna
av lite och sitta och se på Bolibompa. Japp så är det att vara Felix mamma
det som gör mig stolt och lycklig varje dag. Finns inget bättre i hela världen.

I morgon börjar skolan, det ska bli så himla roligt att komma i gång igen
tycker jag. Jag vill börja uppskatta ledighet och helger, kunna njuta av att
komma hem och bara vara. Ge mig verklighet snart. Men innan dess
tar jag gärna en tur till sängen känner jag. Var ute i går och är riktigt trött
idag alltså. Dock var jag ute som en nykter person, det ni!



Kommentarer
Postat av: Lindahl

Hej! Klart att du ska vara stolt över din mammainsats. De bästa sakerna i livet är faktiskt gratis - inte alltid en klyscha. Han vet att du finns där, och det är det han blir trygg av. Sträck på dig, men akta taket.

2006-09-01 @ 18:57:03
URL: http://lindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0