Tillfällig torka

Gick upp tidigt i morse och klädde på oss en massa regnkläder
och begav oss till dagis för att där inse att det var stängt för
kompetensutveckling. Bara att gå hem igen med en besviken
liten gosse som längtat efter alla kompisarna.

Är barnledig för en luten stund eller var ska man väl säga brorsan
kom hit och tog med Felix ut i skogen, men de kom nyss hem för
var så mkt vatten överallt. Snällt av honom iaf.

Spelar fotboll med Felix han är riktigt duktig på det, tar emot bollen
och sparkar bra, sen har han även börja springa med bollen
framför sig. Hoppas fortfarande på att han blir proffs jag:)

Just nu är det torka. Men snart blir det fest 2 helger sen lugnt en helg
sen 25-årsfest sen börjar allvaret igen. Skolan om 2 veckor och jobbet
om 3 veckor och då blir det inte mkt party har jag en känsla av. Mest för
att det är sommar och riktigt gott med en god drink ibland. Sen måste
jag ju vara med och styra upp så att kompisarna mina kan träffa lite
karlar.....eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0