200 sidor kvar

Nu har jag "bara" 200 sidor kvar att läsa, ungefär 20
sidor i en bok och 180 i en annan. Fullt upp kommer
jag att ha i dag kan jag tro. Har just ätit frukost och ska
bara plocka och torka av bordet sen drar jag i gång med
läsningen.

Smart som jag är så har jag även planerat utgång i kväll
jag som skulle vara hemma hela helgen. Fast det är inte
fest som råder i kväll utan jag ska gå ut och käka lite med
några kompisar. Tänkte mest sitta på restaurangen och
prata, sen får vi se vad det blir. Jag ska inte festa iaf och
jag ska hem i kväll. Tror jag får betala en taxi själv, men det
kan det vara värt, hem ska jag.

Pratade med M i går, direkt när vi hade lagt på luren så
började jag att gråta. Fick gå till Kim som bara fick hålla
om mig ett tag så det fick komma ut. Att man ska vara så
modig hela tiden och tapper, sen brister det efteråt, men det
behövdes. Tårarna fick komma och det var skönt.

Nu ska jag dra i gång. Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

*fnissar* Gerhard?! Stackars att heta lika som en häst...*ler*
Med mig är allt prima! Själv då?? Hur mår du??
*kramas*

2006-02-14 @ 07:28:48
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0