Blue

Det här blir inget roligt inlägg. Jag är inte alls på humör just nu,
har en otrolig huvudvärk och jätteont i halsen. Mår inte alls bra
och känner mig nere. Ingen bra kombination, jag brukar inte
klaga men just nu känner jag för att göra det. Usch alltså, vad ska
man göra i kväll då? Tror jag ska se på csi Miami eller nåt kanske
även lite på melodifestivalen med. Sambon lär jag inte umgås med
i kväll det kan jag intyga, grr känner mig himla besviken på han, inget
han gjort mig alltså snarare tvärtom. Något han inte gjort, så jädra
orättvist, han bara sätter sig vid datorn och där sitter han och spelar
det där förbannade spelet. Kvar är jag att ta hand om Felix och se till
att han får mat i sig. Jävla iddi! Sen kan man sova hur länge som helst
i morgon och vänta sig att jag fixar frukost och allt till lillen. Va skönt det
vore att bo själv och bara ha sig själv att ta hänsyn till ibland. Slippa springa
runt och leka hushållerska. Jag vill ha kärlek och jag vill ha det nu!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det ordnar sig snart gumman! INget skoj att läsa om att du inte mår bra!!

*stoooor kram och massa kärlek*
/Ida

2006-02-26 @ 09:41:27
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0