:)


(x) snott den här listan från nån
( ) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
( ) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
( ) skolkat
( ) legat med en medarbetare - typ ;P
( ) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
( ) ätit sushi
( ) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) haft ett te-party
( ) byggt ett sandslott
( ) hoppat i en vattenpöl
( ) lekt uppklädd
( ) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
( ) fuskat när du spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
( ) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur/en get
( ) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) dansat i månljus
(x) hatat ditt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt ditt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( ) varit vilse
( ) varit på andra sidan landet
( ) simmat i havet
( ) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungt karaoke
( ) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
( ) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
( ) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
( ) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
( ) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
( ) burit en svart klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) limmat fast min hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
( ) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
( ) byggt en kärra
(x ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
( ) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
( ) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(x) spelatkyckling ) ( )blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
( ) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0