Kärlek

Irriterande när man har suttit och skrivit ett jättelångt inlägg
som bara försvinner, fy va trist! Men jag börjar bara om.
Har fått min lön nu och ekonomin denna månad blir bättre
än vad den varit på länge. Känns gott som bara den.

I dag har jag varit i stan och träffat J. Vi har käkat lunch och fika
på stan, matat änderna och varit på systemet. Jag köpte även min
favoritparfym och det är skönt det med, måste köpa många fler snart
känner jag, älskar dofter! Tack för en bra dag J, tack för allt!

Kunde tyvärr inte klippa mig så jag inte beställt nån tid, för det
var helt fullt på drop in, så jag får ta med mig slitna hår och gå på
ännu en fest i morgon. För kära vänner i morgon är det ännu en fest.
L har fylltår och tagit examen och det ska firas. Ska först hem till min gumma
där vi ska sitta och förfesta hon och jag, sen tar vi taxi till kalaset.
Sen taxi till stan igen, krogen, hamburgare på torgis sen taxi hem igen
sover hos gummans mamma tror jag. Blir en del taxi i morgon helt klart
men vadå det kan det vara värt. Synd att inte A kan följa med oss, men jag
förstår henne fullt ut. Den där bussolyckan i Arboga hon kände en massa
folk som var med på den bussen. Det är så fruktansvärt, jag orkar inte ens
tänka på det för det är för jobbigt.

Är så glad att jag har mina pojkar ( ja jag kallar dom för pojkar för de är ju det).
Dom har så roligt i hop och dom är så vackra när dom leker. När pappan
kommer hem på dagarna så ska det lekas och bäras och ja allt möjligt som
inte svaga mamman orkar:) Dom har ju så roligt i hop och är så underbara,
älskar er oerhört mycket! hade med mig Felix på stan i dag, gick hur bra som
helst, inga krångel nån gång alls. Han satt i vagnen när han skulle och gick när
han skulle, så lätt och bäst! Mamma är såå stolt! *kärlek*

Nä nu ska jag dra vidare. I morgon blir det vin!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0