Och festen blev bra?

Gud vad roligt vi hade i lördags då! Helt otroligt skoj alltså
och uttrycket "tiden går fort när man har roligt" fick verklighet
känns det som. Vet inte alls vart tiden tog vägen. Kan inte säga
att jag gjorde det och det och så vidare, men kul var det. Hon
hade ordnat det så fint med mat och allt. Hennes brorsas vänner
var där med och det var kul, det piffade upp det hela lite grann.

Jag höll ett tal, kort och dåligt men vadå det bjuder jag på. Ja alltså
det var så himla roligt. Men lite små ångest har jag faktiskt, ska
inte dra här vad jag mer gjorde men skoj var det. Så roligt att alla var
där och att det var så UNDERBART! Ser helt klart fram emot nästa
kalas, hehe då är vi redo.

Nu är jag ledig i en vecka, det är jätteskönt, men jag har en del planer
på torsdag ska jag till en klasskompis i Filipstad och hälsa på. På
fredag ska jag till tandläkaren med Felix och ska passa på att träffa
några kompisar då med.

Har för övrigt haft en härlig helg med Kim och Felix, oslagbart bäst är ni!

Kommentarer
Postat av: ida

Tur att din fest med blev så lyckad vännen! ;o)
När har du nästa 25-års partaj att gå på då??
*kram*

2006-01-18 @ 07:54:28
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0