Du gör mig förbannad

Måndag igen då, inget speciellt för en annan som fortfarande är ledig. Kan erkänna att jag längtar efter verkligheten och hösten igen nu. Tråkigt att bara gå hemma hela dagarna faktiskt. Har ju gjort det i 2 månader nu ungefär. Funderar på att åka till Göteborg i helgen med, men ärligt talat så har jag inte lust med det riktigt heller så får se vad det blir av det hela.

Helgen har varit bra, var ju ute på lördagen eller mest inne vi kom inte från förfesten förrens närmare ett på natten. Firade ju J som fyllt år och det var trevligt hemma hos henne aboslut och jättefint har de fått det i lägenheten med. Hade så kul och sjöng högt till en massa underbara gamla låtar. Fick höra att jag sjöng falskt men vem bryr sig har man kul så har man. Skulle tro att jag skrålade mer än vad jag sjöng:) Kul var det iaf. Hamnade på en knasig efterfest med och sen gick vi hem till en och sov där, haha helt skruvat men fasiken va kul vi hade på vägen när vi gick, underbart kul alltså. Och Lindas syrra var snäll nog att hämta oss morgonen efter. Jag har varit en sölande mamma igen kan jag lova. Drack nog lite för mycket, shit alltså men efter att ha druckit en massa vatten sen resten av natten så slapp jag att må dåligt dagen efter. Kul hade vi som sagt och mysigt har jag haft det så här i efterhand med min familj.

En sak som tynger mig skulle jag gärna vilja skriva om, men jag kan inte jag antar att jag är för feg. Ja det är jag helt otroligt feg, men frågan är om det tjänar nåt till att skriva om det. Du kommer nog aldrig att inse ändå. Är otroligt trött på att folk bryr sig för lite om sina vänner, de växer inte på träd så börja bry dig och sluta kränka, så kanske du får vara med i leken igen.

Brorsan åker hem imorgon, det känns tråkigt. Förstår om han vill tillbaka till sitt vackra Göteborg, men han har varit här i många veckor nu så det kommer att bli lite tomt när han åker. Han har varit väldigt bra den här sommaren. Han har fixat och gjort riktigt fint hemma hos mamma och pappa och han har lekt med Felix som bara den. Värsta lekfarbrorn, dom har badat, spelat fotboll och haft allmänt kul. Han har gjort Felix lycklig och det betyder mycket. Och jag kommer aldrig att skämmas över honom för jag älskar honom så är det.

Hmm smart eller inte? Förmodligen inte, men sån är jag. Jag är iaf alltid trevlig och uppmärksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0