-0.6 kg

I dag har jag skrivit, men inte så mkt det har bara blivit 1 & 1/2 sida
men ändå jag har kommit i gång iaf. Måste skriva som bara den
i morgon för då är inte Kim hemma så vi får se hur det går. Tror
Felix börjar bli trött på att bara gå här hemma. Men han säger tappert:
"Jag får inte gå till dagis när jag är sjuk. När jag är frisk får jag gå dagis."
Han kom nyss gående till vårat sovrum med kudden under armen
lilla älsklingen. Fortfarande varm som ett element. Fjärde dygnet nu
han har feber, det är ovanligt för att vara han. Men hoppas det går över
snart.

Måste fortsätta och fokusera på mitt mål med, det är viktiga grejer det.
Har gått ganska bra, men vissa snesteg har jag gjort dock inte godis.
Jajamensan jag har slutat med godis och socker och sånt omödigt
fett. Känns himla och jag ska trappa upp det ännu mer med, men först
ska jag vänta och se hur det går och utvecklar sig.

Men först ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0