"Dealen"

Nu var helgen slut igen som vanligt för kort tycker jag,
men så är det. Har varit en himla lugn helg nu igen.
I fredags var vi bara hemma och myste och så. På
lördagen åkte vi och hälsade på T ett slag och fikade
lite. I dag har vi varit hemma hos mamma och pappa
och ätit oss grsimätta verkligen. Oj vad mat vi åt. Felix
åt så mycket alltså. Har insett att han tycker verkligt mycket
om kyckling. Sen massa efterrätt på det hujeda mig snart
rullar jag nog.

Annars så flyter det mesta på nu. Ska snart skriva en uppsats
dock, det är inget jag ser fram emot kan jag lova, men det
får väl gå det med. Har en deal nu med Kim, alltså bara en
grej som vi typ kommit överens om. Tänker inte skriva här
vad den handlar om, men går det som det ska så kommer
det verkligen att gagna mig en hel del. Hoppas bara det
funkar, men det kommer det, jag lovar!

Om ungefär en timme är det bb live, det ska jag se. Innan
måste jag ringa till L, så dags att avrunda här tror jag.

Kram banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0