Robbie makes med happy

Knäpp jag är som krånglar till det så bra så att jag
missar att träffa A och hennes barn när dom äntligen
är i Krille i dag, sen när hon ringde och frågade om
de skulle titta förbi så har jag fixat i väg Felix till dagis.
jag är smart jag.. inte! Typikst mig att göra en sån sak,
men vi sa det att när vi nästa fredag har lämnat in våra
uppsatser så skulle vi ta med våra barn till Donken i
K-d i stället, det blir nog bra så får de hälsa på en annan
gång med.

Har precis ätit lite lunch och ska snart hämta Felix på
dagis, ska fråga honom vad han vill hitta på sen, tror att
vi ska passa på att vara ute i det vackra vädret. Längtar efter
honom nu faktiskt och efter Kim också. Svårt att bara sitta
här hemma ju, men har skött mig bra i dag med. Vet vad jag
gör känns det som.  I´m loving it!

Är otroligt shoppingsugen med, var på Bergvik i går med
några tjejer i klassen. Åh va mycket snygga kläder det var
överallt, ville handla massa men det gjorde jag inte. Men snart
är det precis vad jags ka göra. L och jag snackar om att åka
ner till gbg över en helg och handla lite. Sen bo på hotell
eller så, skulle vara så skoj. Men nu ska hon till Thailand
ett tag så det får vänta, men nog ska det ske alltid. Sen är
det ju Robbie med i juli sen det ska vi på. Sen fyller man visst
25 år i sommar med, när blev jag så gammal?

Sitter här och väntar på att D ska logga in på msn så vi får
prata lite:)

Nu spelar dom Robbie på radion *nynnar med* Vilken artist!
Vilken man! Längtar till sommaren nu.

*Nynnar vidare*


Kommentarer
Postat av: Bea

Robbie, ja! Han är bäst! Handledningen gick bra... hade nog inte behövt gå egentligen men, men. (kändes lite onödigt) Förresten jag gick aldrig på bibl. igår. bara så du vet. Kram och trevlig helg på dig!

2006-03-18 @ 17:28:18
URL: http://spaces.msn.com/msmoonlight/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0