Still going strong

Mår fortfarande bra som bara den, känns i hela kroppen
kan jag lova. Känner mig harmonisk och glad. Det som
tynger mig nu är skolan, ska fixa några uppgifter nu och så
sen ska en uppsats skrivas nästa vecka *panik*. Men det
löser sig orkar inte oroa mig inte.

"Dealen" går bra, över förväntan kan jag lova, känns härligt.
Kommer nog som sagt att bli bra det här det känns verkligen
så och motivationen finns här. Och min sambo säger änligen
de ord jag vill höra, eller rättare sagt vi tycker väl lika om saker
och ting, mycket bra!

Var duktig i dag med, himla duktig faktiskt, verkar som att det
finns en gnutta karaktär inuti mig iaf.

Tänker på dig vännen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0