Why cry when I can smile?

Söndag, förknippat med ångest om ni frågar mig. Men har varit en
rätt okej dag iaf. Har plockat lite och tvättat lite, sen åkte vi till svärfar
och käkade en massa mat, det var gott. Felix är sjuk han lillen. Började
i natt när han kom till oss vid tre då kände jag att han var varm. Så han
har haft ganska hög feber hela dagen och sen hostar han och säger att
han inte vill hosta, tror det gör ont i bröstet på honom när han hostar det
låter så. Så han har varit så lugn och go hela dagen, bara gått mellan mig
och Kim och kramats. Kommer och klappar på mig och säger: Åh min fina/
gulliga lilla mamma. Sen har han gått runt och pratat med oss hela dagen,
alltså pratar gör han jämt men nu har han velat vara nära hela dagen.

Så i morgon får han vara hemma med mig. Inte helt lyckat då jag ska skriva
men det blir nog mysigt. Ska börja dagen i morgon efter frukosten men att vi
går en långpromenad han och jag. Sen ska jag göra så gott jag kan att vara
mamma och student på samma gång. Sen jobbar jag på kvällen, men jag
ska försöka komma så långt som möjligt ändå. Det ordnar sig alltid på nåt vis.

I morgon ska jag även ta tag i dealen lite mer. Eller har gjort så gott jag kunnat
men inte tillräckligt bra i helgen men det ska det bli ändring på, känns fortfarande
bra, önskar bara att tiden kunde flyga fram.

Nu ska jag dra mig vidare till pluggbordet eller sängen, vi får se.


Har beställat lite kläder med, najs med lite nytt, får väl se hur det passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0