Humlekvinnan

Har precis käkat lite mat. Felix var så hungrig så han var
på väg till frysen, han skulle hämta mat sa han, gullen.
Tog bort en massa humle i dag, är stolt över mig själv.
Jag tog bort nästan allt själv, resten är kvar men det ska
jag ta bort sen. Men vad jag hade skräp på mig sen. Överallt
hade jag humlerester. Skulle sett skallen på mig och för att
inte tala om när jag tog av mig bh:n den var helt full. Men nu
är jag nyduschad och fräsch (?) igen.

Annars har det inte hänt nåt speciellt i dag alls. Suttit på msn
lite. Nu ska vi åka i väg och handla lite. Börjar bli tomt i skåpen.
Har lovat Felix lite lördagsgodis med.

Har fått ett datum för begravningen, det blir om ungefär 2 veckor.

Liseberg i morgon, satan va skoj det ska bli. Hoppas bara att det
går lika bra som förra året, då hände ingenting ingen som ens
tappade bort något, så vi har sa det att i år händer väl allt istället.
Nej då det tror jag inte.

Ha en bra dag och kväll nu kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0