Klackarna i helgen

Nu är helgen över och i morgon börjar allvaret och
vardagen igen. Men det har varit en bra helg.
I fredags var vi hemma hos M och hjälpte henne
att köpa en dator som Kim fixade och sen så käkade
vi gott och umgicks. Sen i lördags var det fest, en kompis
fyllde 25 så då blev det party, det var väldigt trevligt faktiskt.
Vi hade skoj och hela kvällen blev lyckad. Sen att jag kunde
ha mina nya byxor gjorde oxå saken bättre, för nu gick dom
att knäppa *lycklig*.

I går söndag var vi hemma och eldade en stoor brasa
hos svärfar, sen åkte jag och L in till stan, först åt vi kinamat,
sen gick vi vidare. Det var trevligt att umgås med tjejerna
men kvällen var inte så häftig. Berodde nog på att jag var nykter.
Under kvällen kom det fram en massa killar och satte sig
vid vårat bord och jag säger då det. Varför går man fram
och sätter sig hos det motsatta könet om man när man väl
är framme inte kan få fram ett enda korrekt uttalat ord för att
man helt enkelt är för berusad. Där satt han och svammlade
sen kom det 2 till killar som var trevliga, men en var himla
osäker och frågade hela tiden om han inte störde, sen blev han
sårad när vi inte ville dricka upp ölen han beställt. Men hallå
man orkar inte alltid, vi var alla slitna från gårdagen sen körde L
och vi andra ville inte ha öl. Ännu fler kom det sen. Jag brukar alltid
vara trevlig, men i går orkade jag verkligen inte.

I dag ska jag planera lite inför veckan och så där, kanske drar
ett varv med dammsugaren och moppen oxå, skulle tro att det blir så.
Annars bara vara hemma och krama på Felix. Ska inte åka nånstans
där man kan spendera pengar iaf, för fy vad jag har gjort det sen lönen
kom, har lite ångest över det faktiskt. Nu blir det till att skärpa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0