Bad parenting

Jag är så upprörd nu att jag inte ens borde sitta här och skriva blogg jag vet men jag kan inte stoppa mig. Vissa borde fan inte få några barn. Hände en sak nyss som gjorde mig så jävla illa berörd. Hur kan man låta ett barn gå 4 km i knallmörker utan reflexer och vinterjacka? För mig är det helt ofattbart. Har man fött barn får man se till att ta hand om dom med. Inte ens en jacka när det är minusgrader. Fy fan säger jag bara!

Jag har ju Felix och jag kan aldrig tänka mig att jag någonsin skulle kunna behandla honom på det sättet. Det vet jag att jag aldrig skulle göra varken jag och Kim. Och så skaffar man fler barn helt sjukt ju.

En massa skit som händer just nu för alla känns det som, folk som har det tufft överallt. Jag försöker att stötta så gott jag kan men det är jobbigt och det känns som att jag inte räcker till, ingen trevlig känsla.

Annars önskar jag mig bara helg nu. Vill bara mysa med familjen och ha det bra!

Nu ska jag fixa innan jag hoppar i säng, hoppas bara att jag får sova lite i natt.

Kommentarer
Postat av: charlie

hej girly. när skavi ta att hitta på något här näst tycker du?*kyss*

2006-11-12 @ 12:18:53
Postat av: Bea

Visst är det knasigt, alla tycks ha hamnat i en deppmånad eller nåt. KRAM

2006-11-12 @ 13:26:49
URL: http://msmoonlight.spaces.live.com/
Postat av: Svenne

Har man ingen jacka till barnet får man allt se till att punga ut pengar till en taxi. Fyra kilometer är... max en hundralapp.

2006-11-12 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0