Fucking jävla skittrött

Torsdagkväll klockan är 22.04 trött är jag riktigt trött men just nu övertrött så det kommer att ta tid för mig att somna idag. Och inget prison break i sovrummet verkar det bli för min del heller *suck*. Älskar ju den serien min favorit just nu, så jäkla bra och han är så het!!!

Idag har jag varit fröken instabil igen. Fan alltså men så är det. Grinade imorse när jag skulle göra iordning frukostsmörgåsarna, jag var så trött och ville bara vara hemma och sova. Gud vad jag behöver sova, men får göra det i helgen kommer att däcka till idol hehe. Kom iaf iväg till praktiken och när jag satt där och det var frukost sa en fröken en sak inget elakt eller så alls och då kände jag hur tårarna brände, ville bara springa in på toaletten och gråta men skärpte till mig sen gick resten av dagen galant. Linda ringde och hon var i stan så hon hämtade mig och så åkte vi till Ejes där hon köpte en massa fika till oss. Lilla feeder hehe, skämt dock she´s lovely!

Kom hem och lagade mat håller fortfarande på att lära mig och det funkar. Felix var övertrött han med och det blev världens liv när han skulle sova, gråt och jämmer men jag stod pall, ville mest gömma mig. Men var bara att stå på sig sen kunde jag läsa en saga för honom krama om honom och gå ut. Struntade i att borsta hans tänder då jag kände att jag helt enkelt inte orkade med en till konflikt på samma kväll inte han heller för den delen. Men precis som jag trodde så kom han på det efter trekvart då ropade han på mig då var klockan 20.40 stackarn som ska upp så tidigt. Men nu sover han gott som tur är.

I helgen kommer en klasskompis hit och ska sova över, blir god mat och vin skulle jag tro, det blir trevligt. Måste råplugga dock men det får hinnas med det oxå. Sen ville släkten träffas får väl se vart vi klämmer in det.

Magsjukan går på grannavdelningen på praktiken, hoppas man åtminstonde slipper den skiten!

Shit vad jag gnäller, är inte alls på dåligt humör egentligen bara så otroligt trött. Har nog tagit mig vatten över huvudet kan jag tro ibland, men shit the same man lever bara en gång. Har ett par fester inplanerade i december, 3 nära och kära som fyller betydelsefulla år, flummigt kanske men riktigt jämt då om man säger så.

Funderar på att skita i det här med julklappar i år med, vet inte hur jag ska ha råd med alla. Finns så mkt annat att lägga pengarna på och för att inte tala om alla räkningar som måste betalas. Alltså såklart ska Felix få julklappar köpte faktiskt min första till han idag den kommer han att gilla det vet jag. Han kommer ju att få massa klappar han, det är ju för hans skull man firar nu liksom. Måste bara hitta en tomte jag kan lura hit oxå. Som sagt tror jag skiter i julklappar men vi får la se hur det blir.

Vad mer ska jag klaga på? Tur att jag har min Kim som kommer till soffan och kramar på mig när jag är så miserabel. En positiv sak till är att imorgon slutar jag tidigare på praktiken och så kommer Kim och hämtar mig och så åker vi till Felix dagis som firar 25 år, kul sen är det alltid skönt att komma hem lite tidigare en fredag oxå.

Nej nej nu har jag svammlat länge nog, nu blir det sängen tror jag ska börja avnjuta en roman av allas vår G.W

Tjipp tjopp stopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0