Helg igen

Idag är jag hemma faktiskt så jag får långhelg. Har ju praktik nu och man ska ju helst inte missa någon dag alls men idag hade jag inget annat val än att vara hemma. Det började igår när Felix skulle göra nummer 2 han har ju såna problem med magen och han bara grät och grät. Det kom iaf inget och sen när han somnat så vaknade han flera ggr mitt i natten och försökte få ut det utan resultat. Så imorse när han fortfarande inte fått ut nåt kunde jag ju inte skicka honom till dagis så vi var hemma och efter att ha varit vaken 30 min så fick han ur sig det och mamma grät glädjetårar. Så jag ska väl passa på att plugga nu när jag är hemma men än så länge så degar jag bara. Måste ta tag i det här snart.

Annars blir helgen lugn idag ska jag vara hemma själv på kvällen med Felix vill säga blir väl till att se Idol och kanske nån film om jag inte sitter vid andra dumburken vill säga. Sen på lördag kommer förmodligen lillan hit hoppas jag då blir det film och grejer. På söndag blir det middag hos svärmor. Sen händer det en till undebar grej i helgen men vad det är får förbli en hemlighet men jag gillar det:) Sen har vi lovat att åka till badhuset med Felix imorgon, får se hur det går han är lite reserverad när det gäller vatten men egentligen älskar han att bada så jag hoppas det går bra.

Hmm ska nog ta tag i det här med skolan nu eller krama på lillemannen lite mer, han är förtjusande:)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0