Jobbig dag

Idag har det varit lite småjobbigt faktiskt jag mår bra och allt sånt men bröt ihop en sväng på jobbet förut och det är inte likt mig tror inte jag grinat där förut under mina 4 år där. Men nån gång brister det antar jag.
Sen berodde det nog delvis på att jag varit på dagiset/praktiken sen halv åtta med och inte hunnit hem emellan, blir en rätt lång dag. Och man är inte mer än mänsklig.

Har tagit upp bantningen igen, legat på is ett tag men efter ett kontrakt med pappa så ska detta bli bra igen. Ska snart käka knäckisar med tomat på och lite lättfil, hallelujamoment liksom.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Bea

Nästa vecka ska jag banne mig prata med min handledare om mina "arbetstider" under praktiken. Då ska jag ordna så att jag är där sex timmar och sedan har två timmar planering och reflektion. Håller med dig om att dagarna blir långa (men extra långa för din den då förstås) KRAM

2006-11-14 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0