Magsjukan igen:(

Mm nu är magsjukan här igen tyvärr. När jag hämtade Felix på dagis på torsdagen så sa fröken det att dom hade magsjukan där igen. Fan tänkte jag nu får väl Felix det igen då han alltid får det när det går där borta. I går var det lugnt och jag tänkte att jag kanske skulle slippa men mitt i natten började han kräkas som bara den i våran säng. Hela sängen och han med var full av spya. Sen låg han och kräktes hela natten stackaren, senaste gången halv åtta imorse. Så vi somnade 5 i morse och sov så jag har sovit bort halva dagen tyvärr och vi skulle ut på restaurang i dag med några kompisar men det struntade vi ju såklart i. Nu är han varm lillen så han har väl lite feber med, men förhoppnigsvis så klarar vi oss. Usch hatar magsjukan!

Sen idag så ringde först Kims brorsa och frågade om han fick hälsa på oss, sen ringde kims mamma och ville samma sak hon med och tillslut ringde en kompis till mig och frågade om hon och hennes kille kunde komma och hälsa på oss och dom är aldrig här. Det är så typiskt, aldrig annars att 3 vill häsa på samma dag. Nästan aldrig nån här utan alltid vi som hälsar på alla. vad är oddsen på detta då haha helt typiskt.

Nu ska vi gå en promenad till kiosken och köpa lite glass.

Ha en trevlig kväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0