Changes

Just hemkommen från en fest eller vid närmare eftertanke två fester, idag var det party party sörru. Först var vi hemma hos Charlie och åt god mat och umgick sen gick vi vidare till M som hade fyllt år, trevligt det med. Jag och Linda satt och sjöng med högt som vanligt, fick oss några fans där haha. Jag åkte hem tidigt och jag var nykter men det var trevligt ändå. Men jag saknar tjejerna mina från festen redan, de är förbannat rara alltså. Ni bor i mina hjärtan raringar bara så att ni vet det.

Vad har mer hänt sen sist? Idag var Kimpa borta hela dagen han var och köpte en fin cykel, nu ska han bli cykelfreak tydligen, men det är bra det. Felix reaktion var tydligen att den där cykeln kan ju inte jag låna den är ju för stor. Sen frågade han pappa vart man satte på den godingen hehe. Kim sa att han själv fick önska sig en cykel nu när han fyller år. Han kommer att få en finfin cykel av farmor när han fyller så det passar ju bra. Tänk att han snart blir fyra år, vad hände med tiden liksom? Min stora kille. I går var vi hemma hos svärfar och eldade en brasa och Felix han släpade pinnar och la på i flera timmar i sträck han är så jäkla uthållig, han ger sig inte och är fruktansvärt arbetssam.

Det blir en lugn helg kan jag lova, umgås lite storhandla och lite så annars lugna gatan.

Till en annan sak, jag och Kim ska ha en bebis! Det är tidigt än och den kommer inte förrens i vinter. Är medveten om att det är för tidigt att berätta om det men nästan alla jag känner och lite till vet om det redan (svårt att hålla käften liksom). Jag hoppas att allt går väl och gör det inte det så får jag väl berätta det för alla sen, det är ju så livet är. Men jag hoppas att allt går vägen. Vi är väldigt glada så klart. Enligt Felix ska det bli en tjej som heter Bell (från Skönheten och Odjuret).

Nu ska jag snacka klart med Tiki sen hålla sambon min sällskap i sovrummet (trött).

Kram!

Did we grow apart or did we just not grow together?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

GRATTIS!!!

2007-04-29 @ 00:50:33
Postat av: Anneli

Vad kuligt! Grattis gumman! Hoppas att det går vägen!

2007-04-29 @ 22:11:36
Postat av: Anna

GRATTIS... Hoppas det går bra... Kram

2007-04-30 @ 15:50:43
URL: http://annis79.blogg.se/
Postat av: charlie

du! du är förbannat rar du med. :) kanske kinan eller nått nästa gång? kram!c

2007-05-02 @ 11:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0