Besök hos tandhygienisten

Give me money give me gold, it brings me happiness I´m told! Nej men seriöst nu behövs det lite cash va! Håller på och renoverar för fullt här hemma så då går det åt extra och det finns som sagt alltid ett par hål att stoppa pengar i. För övrigt så har jag haft en bra dag. Har varit i stan och fikat med Linda och Maria satt på ejes och njöt. Sen fixade jag en ny bankdosa och drog vidare mot tandläkaren. Väl därinne kändes det som att jag blev våldtagen ja iaf mina tänder shit va ont det gjorde. Hon skrapade bort tandsten och petade hårt och långt med den där lilla klon, sen fick jag flourbehandling. Nu efteråt är jag svullen på ett ställe i tandköttet men jag ser ju vilken förändring det blev, det är mycket renare och finare i munnen nu. Detta kalaset gick på 650 kronor, som hittat!

Åkte hem och åt pastasallad från igår och tog ett kvällsdopp i poolen med hela familjen. Har just lagt Felix och kommer väl att spendera kvällen framför datorn alternativt tv:n. Annars lugnt ett par dagar, ser fram emot en eventuell tjejfest i helgen men inget är bestämt än men det vore himla roligt. Vill passa på och hitta på en massa nu innan sommaren är över och skolan börjar för då hinner man inte lika mycket sen. Vill umgås med flickorna så mycket som möjligt ju.

Dags att dra vidare:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch skrapa tandsten är otäckt! 650:- åt fanders ;P

2007-08-16 @ 11:41:52
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: charlie

jag ska till tandskräcken den h'r månaden oxå, antar att hela skatteåtebäringen går till den kassan :(
pontiac är snart i stan pööösan

2007-08-16 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0