Kvälla

21.51: Dagen har varit otroligt lugn. Var trött så jag sov en del under dagen. Felix var helt slut stackarn och somnade på soffan där han sov ca 4 timmar. Kim har reboverat och fixat här hemma så vi har ingen el i hallen eller badrummet. Bara att hålla tummarna för att vi slipper upp i natten och kräkas, för då ser vi ju inget därinne. Ser ut som en verkstad här hemma men det blir nog fint när det är färdigt. Var i stan och handlade en sväng förut och när vi kom hem slängde jag ihop en pastasallad som vi just avnjöt. Annars är det en seg kväll, har en del ångets just nu. Inte så allvarligt men känner hur det ligger där under ytan och bubblar. Har hänt massa negativt senaste tiden och det känns. Men som jag och Kim sa förut det mesta i ens liv är positivt som tur är. Imorgon ska jag till tandläkaren och slipa en lagning eller fylla igen en lagning kommer inte ihåg, dyrt blir det säkert iaf. Nu ska jag ta med mig en film och gå in i sovrummet för vi har ingen tv heller, den är oxå bortkopplad:(

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0