Pappa

Min pappa är död! Han dog i fredags, jag är så fruktansvärt ledsen. Känner en enorm sorg inom mig. Har spenderat 2 dagar nere på Kolmården med min familj och det har varit underbart, jag är så glad att jag har Kim och Felix dom är det bästa i hela mitt liv och jag älskar dom så otroligt mycket. Men många tankar har funnits hos mig och idag när vi närmade oss Kristinehamn igen så knöt det sig i min mage. Det var som att jag fick fly från verkligheten för ett tag och det behövde jag nog. Pappa hade gett oss pengar till den här resan så att ställa in den gick inte och det ville vi inte heller för allas skull och speciellt för Felix skull för man mår inte bättre av att bara sitta hemma det är outhärdligt.

Jag tänker på de sista orden vi sa till varandra, det sista sms:et, sista mötet ja allt. Sista samtalet förde vi på telefon i torsdagsmorse det varade kanske en minut och sista gången vi sågs var en sväng i måndags, sen blev det inte av och nu är det försent. Finns så mycket jag skulle vilja ha sagt till honom så himla mycket men det blev aldrig sagt. Min pappa var så jäkla snäll alltså, så generös fanns ingenting han inte gav mig. Han hjälpte mig jämt. Det som smärtar en hel del är att han aldrig han se sitt andra barnbarn, han hann helt enkelt inte.

Tårarna rinner så väldigt, ska fixa lite här hemma, återkommer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Är med dej..jag vet..kramar!/K

2007-07-15 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0