Saknar dig pappa

Nu har pappa varit död i 4 dygn ungefär och tro det eller ej men livet går vidare. Det är jobbigt så klart, men det måste gå. Igår var vi på fonus och planerade inför begravningen och dödsannonsen och så, det blir så verkligt då på något vis. Känns knepigt att sitta och fixa med en beggravning men det måste ju göras. Det kommer att bli en jobbig dag och upplevelse men kanske det man behöver för att gå vidare? Det måste ju genomföras iaf, min älskade bästa pappa. Saknar honom så jävla mycket!

Har varit hemma hos mamma och brorsan idag, det var okej men tufft att se hur dåligt bror mår för det gör han verkligen. Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt, Kim har varit borta och nu är han ute i garaget och jobbar och fixar. Blir kanske en film ikväll när han kommer in. Onödigt egentligen eftersom jag ändå bara somnar i filmerna hehe. Vad mer ska jag skriva? Jo Felix har varit en underbar liten kille hela tiden, på senaste tiden med, så lätt att ha att göra med och han lyssnar och trotsar inte så mycket längre det är skönt. Idag frågade han om morfar hade åkt helikopter eller flygplan till himlen och när han skulle komma tillbaka. Han blev arg när vi sa att han inte skulle komma tillbaka. Det var dumt sa han för jag vill träffa honom. Sen när vi var hemma hos mamma så gick Felix in i vardagsrummet och satte sig och ritade en haj. Grejen är den att ett tag ritade han alltid hajar med morfar eller rättare sagt morfar fick rita hajar till honom så det kom han nog ihåg nu idag när han själv började rita hajar. Allt var som vanligt och det enda som fattades var morfar där brevid honom i soffan:(

Med graviditeten går det bra tror jag, mår lika bra som jag gjorde när jag väntade Felix och jag känner inte av mycket alls av att jag ens är gravid. Lite knuffar och puffar då och då annars lugnt. Verkar inte ha gått upp nåt heller knappt. När jag vägde mig idag hade jag som högst gått upp 1 kg allt som allt under alla dessa veckor och nu har jag ändå gått halva tiden så det känns skönt. Ska tillbaka till BM i augusti får väl se vad hon säger då.

Nu ska jag ringa Linda och snacka en stund.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Näää =( Så tråkigt att höra.
Styrke kramar till dig!

2007-07-17 @ 22:15:00
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: Anneli

Din stackare, jag förstår vad du går igenom, men ändå inte. Våra tankar är hos dig och de dina!
Många styrkekramar
Anneli

2007-07-18 @ 09:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0