Trött på att bo i ett jävla zoo

Precis som överskriften säger så känner jag. Blir galen här hemma, vaknade 6.00 imorse av att jag hörde en fågel som flaxade runt och pep, 2 timmar senare flaxar ytterligare en fågel runt här inne som Kim får ta ut. Fleeze tar in dom sen tröttnar han på dom och låter dom vara samma sak med möss ibland som då och då springer skräckslagna runt i huset. Så han och Tyra bara låg och tittade på den stackars lilla fågeln, men hallå ni är ju katter gör nåt för fasen! Inte bara detta så gott som varje dag ligger det råttor, sorkar, fåglar, möss mm i huset ibland kadaver som man trampar på. Har trampat på inälvor fler ggr än jag kan räkna till så jävla äckligt. Sen när jag skulle till tvättstugan så upptäcker jag en stor jävla larv på byxan, usch!
Vet att jag får skylla mig själv som har kattlucka till mina katter därmed kan dom ju ta in vad dom vill men samtidigt är det smidigt så slipper man springa och släppa in 3 katter dag och natt det hade blivit ett jäkla spring. Skitsamma äckligt bara.

Igår var jag på bröllop. Det var väldigt vackert. Jag fick filma alltihop, visste att jag kanske skulle göra det men det blev ändå lite av en överraskning när jag kom dit eller egentligen inte det var ju min kamera så. Så jag fick gå och ställa mig längst fram (trots att jag inte kände en själ) och filma, pinsamt i början men det gick bra faktiskt. Fick lite kramp i armen då och då och det blev nog rätt skakigt bortemellan men det får duga är man amatör så är man. Det var iaf väldigt roligt att få ta del av deras stora dag och se hur fina dom var. Sen blev det buffé och tårta och kaka, jättegott allting och jag åt så jag nästan storknade haha. Mitt första bröllop faktiskt och det var väldigt trevligt. Tack så mycket för att ni bjöd mig! Skulle själv så gärna vilja gifta mig i framtiden, men men vi får väl se hur det blir med det. Tar en dag i taget haha.

Idag blir det riktigt lugnt här hemma, kanske städa lite eller nåt sånt. Imorgon är det UL sen ska jag och Kim ut och äta och på tisdag fyller jag år, 26 år shit vad tiden går fort:)

Dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack Maria för att du ställde upp och filmade hela baletten! Det var som sagt inte meningen att du skulle behöva filma, men det blev som det
blev, och vi glömde både stativ och allt annat hemma! Total blackout! Du gjorde en jätteinsats, och vi är så nöjda med den film som är, oavsett skak eller inte! *jättekram*

2007-07-03 @ 07:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0