Tröttsamt

Ingen bra dag för mig det här tror jag bestämt. Har ont i hals och huvud och känner mig irriterad. Skickade ett långt sms till en kompis och berättade hur jag hade haft det igår och frågade henne hur dom hade det skrev mkt som fokuserade på henne. Till svar fick jag 2 rader om att hon hade det okej, blir så jävla trött. Jag vet att hon har mått dåligt och fortfarande har en del att jobba med men det börjar bli bättre. Jag har lyssnat på det här och hennes problem sen i september alltså snart ett år och jag gör det gärna. Men någon gång kan det vara skönt att få frågan: Hur är det med dig då? Blir man så ego när man mår dåligt? Sist vi pratade snackade hon om sig själv i en halvtimme och inte en fråga till mig. Nu får det faktiskt räcka man måste ge och ta i alla förhållanden. Jag är gravid det finns en del att prata om ang mig med, jag är en individ jag med. Nu hör jag inte av mig nåt mer så får det bli. Förlåt om jag gnäller men det är så enerverande:)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det DÄR känner jag igen..! Stå på dej, du e iaf bäst..! Kram!

2007-07-01 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0