Allt såg bra ut!

Nu har jag kommit hem från barnmorskan och allt såg bra ut. Blodvärdena var fina och samma sak med blodtrycket. Fick även lyssna på bebisens hjärtljud, i början hittade hon inga men hon sa att det var vanligt så här i början men nervös blev jag men hon hittade tillslut och hjärtljuden låg på 140. Känns otroligt skönt. Känner mig bättre idag än vad jag gjort tidigare, är fortfarande väldigt matt i kroppen men har inte längre någon värk. Barnmorskan trodde det berodde på något virus eller liknande. Fick väga mig och jag hade gått upp 4 hg sen inskrivningen för 7 veckor sen, det kändes himla bra, vill inte bli alldeles för tjock (tjockare) haha. Nu ska jag vila lite innan jag tar ett ryck med disk, tvätt och städning.

Kommentarer
Postat av: Bea

Skönt att allt var som det skulle! :) Jag minns att du sade att Felix var förjust i Crazy frog för ett bra tag sedan... kanske har han helt kommit över dessa knasiga låtar, men den här kanske han finner underhållande HeHe (min brorsa på tolv år tkr den är skitkul):
http://www.youtube.com/watch?v=gC0sIwcAi1A

2007-06-20 @ 22:51:38
URL: http://msmoonlight.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0