Mår inte bra

Har tänkt att uppdatera här ett tag men har bokstavligt talat inte orkat, de sista dagarna är som ett stort töcken. Det började när vi kom hem från Liseberg i söndags då hade jag ont i huvudet och dagen efter även då. Sen fick jag i måndags ont i hela kroppen, blev matt och trött och kräktes i trädgården. Låg i sängen hela eftermiddagen, samma sak igår bara låg i sängen orkade knappt vara uppe eller nåt. Bara att duscha var en hemsk upplevelse. Igår kväll gick värken i kroppen över till bara vanlig matthet och istället för att frysa så blev jag nu väldigt varm. Men ingen feber, det känns som influensan utan feber. Idag känns det lite lite bättre jag har inte ont utan är bara matt och kan knappt stå på benen. Mat har jag knappt fått i mig heller, bara yttersta lite, men har ätit vitaminer och proteintabletter iaf. Ringde och fick en tid hos barnmorskan senare idag så dom ska ta prover och blodtryck på mig för att se om det är det som krånglar, misstänker att jag har dåliga värden. Hoppas bara det inte är något fel på bebisen, men jag misstänker att så kan vara. Har inte känt några rörelser på ett par dagar och det känns inte bra på något sätt, men jag hoppas allt är bra. Vet inte hur jag skulle klara om det skulle vara något fel.

Lisebergsresan gick underbart bra förutom diverse krångel på vägen ner. Felix var tuffare och modigare än någonsin och åkte de flesta karuseller. Han åkte lilla berg och dalbanan det trodde jag aldrig sen Kållerado och Flumride, första gången när han satte sig i flumriden så ville han klättra ur och han grät men sen sa han till Kim att han bara var rädd för att bli blöt så Kim täckte honom med en poncho och sen sa han inget mer, när vi åkt klart skulle han åka den igen direkt efter, sen ville han åka den 100 ggr sa han men det blev fyra gånger tillsist, överlycklig var han. Och vi hade tur med allt ingen kö alls nästan lite folk i parken sen strålande väder hela dagen sol och åter sol. Här hemma regnade det hela dagen.

Nu ska jag vila igen, har suttit uppe alldeles för länge nu. Återkommer efter provtagningarna.

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Hoppas att du mår bättre snart!

2007-06-20 @ 09:54:31
URL: http://mattlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0