Bästa killarna

Tisdag idag, har en riktig latardag idag och det riktigt skönt faktiskt. Gick upp tidigt med killarna och gav Felix frukost och tog med honom till dagis. Sen gick jag hem och satte på en film på projektorn och satte mig i soffan och åt frukost. Efter ett tag slumrade jag lite men bara lite denna gång. Nu ska jag hämta Felix om en dryg timme så innan dess ska jag ta en dusch och få i mig lite lunch hade jag tänkt. Tänkte passa på att slappa lite nu de närmaste dagarna innan bebisen kommer, bäst att passa på liksom.

Annars händer det inte mycket alls går mest och väntar ju. Ikväll är den en massa bra på tv som ska avnjutas, favoritserier i rad (3 st) så det är skönt annars blir det lugnt. Ska mysa med Felix när han kommer hem och så där sen kommer Kimpa hem. Längtar efter honom han är världens underbaraste, älskar honom otroligt mycket. Kanske låter lite fjantigt, men han är verkligen ett oerhört stöd för mig, min bästa vän och världens snällaste. Där hade man tur helt enkelt! Har tur att jag har 2 så fina killar i mitt liv!

Nu ska jag gå och duscha innan jag blir alldeles för sentimental (har just sett en sån rulle, märks det?)

Kram!

Kommentarer
Postat av: johanna

Naaaa vad gölligt! ; ) Det är så det ska vara! Sköt om dig en massa och gå i trappor det ska vara bra har jag hört :P

2007-11-28 @ 12:23:44
URL: http://bruno.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0