Idoler brinner tårar rinner

Sitter och ser på Idol och jisses vad jag började gråta när Amanda sjöng Halleluhja (stavas?) jag älskar den låten och har alltid gjort det, den är suveränt jävla bra och hennes tokning av den var riktigt jävla bra! Ja tårar rann kan jag säga där jag satt i mörkret i min ensamhet.

Dagen har förövrigt varit bra, har spenderats hemma hos Alex och barnen med mat och lek och snack. Sen kom Kim och hämtade oss och vi åkte hem och åt och hade fredagsmys jag och Felix sen fick han gå och lägga sig. Kim är ju i stan och njuter av julbord:) Inga bebiskänningar än och lika bra det kanske. Nu är det lycka för nu är älskligen ledig hela december ut, ska bli underbart! Så nu är det bara för den lilla älsklingen att titta ut!

Blir det ingen bebis i natt så blir det till att pynta fint här hemma imorgon! Ser fram emot lite jul och mys:)

(Ber om ursäkt för den klyschiga rubriken haha)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag grät oxå när Amanda sjöng den låten, och när Marie sjöng I have nothing. Helt fantatstisk Girl Power ikväll! :)

2007-11-30 @ 23:00:17
URL: http://wiberg.blogg.se
Postat av: Anna

Den låten var bra som Amanda sjöng igår... vet du vilka som gjort den låten...?? Hoppas din bebbe titta ut snart... Kram

2007-12-01 @ 11:05:00
URL: http://annis79.blogg.se/
Postat av: Maria

Ida: Ja det var sannerligen girlpower!

Anna: Låten hon sjöng heter Halleluhja och spelas av Cohen nånting tror jag. Finns på O.C sountrack bla.

2007-12-02 @ 12:35:56
URL: http://mariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0