Nu är det nära

Hmm ja vad ska jag skriva här? Har varit utan internet 24 timmar inte mycket kanske men jag hann få småabstinens. Idag är det mattepluggning på scemat men jag blir så förbannad på mig själv att jag inte tar tag i det. Har pratat bort halva dagen i telefon redan och nu äter Felix lunch sen ska vi handla lite til fredagsmyset och sen är det kvällen och imorgon kl: 9 kör tentafanskapet igång vare sig jag kan det eller inte, ÅNGEST!

Har lite småkänningar idag tror jag, det moler lite i magen och ner i låren ungefär som mensvärk men det ka ju ta en vecka innan nåt sker på allvar men samtidigt så skulle jag inte bi ett dugg förvånad om det faktiskt satte igång snart det känns som det. Kim bara väntar han, tror nog att det sker när som helst. Och det kan det ju självklart med. Ibland när jag sätter mig på toan eller reser mig upp så känns det som att bebisen sjunker en massa och som att vattnet kan gå när som helst, både spännande och skrämmande på samma gång. Datumet är satt på onsdag men som sagt vi får väl se när det sker. Jag har ju hela tiden trott nästa helg men nu är jag inte så säker längre, har ju småkänningar och har inte haft en enda en förut så var det med Felix med det satte igång med buller och bång. Har varit på toan konstant 2-3 dagar nu kan ju oxå vara ett tecken men jag ska inte tänka så, när det är på g så är det på g helt enkelt. Bara att vänta och se.....

Nu snöar det ute, ska äta lite lunch och fixa till mig lite måste ta tag i matten med jag bara måste!

Ber om ursäkt för eventuella stavfel har Kims tangentbord nu och är rätt ovan med det och det blir en del slarv.

Kommentarer
Postat av: johanna

Pirrigt pirrigt! Hur går det för dig?

2007-11-26 @ 09:57:20
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: Kerstin

Hej! Jag har varit utan internet EN VECKA nästan..tortyr..adressen till andra bloggen?? Bäbis? Hör av dej..kramar/Kerstin

2007-11-26 @ 13:40:07
Postat av: Maria

Johanna: Ja det är pirrigt faktiskt, nervös ärligt talat, men det går fint. Hoppas det går bra för dig med!

Kerstin: Ja surfa bör man annars dör man....det är denna blogg jag skriver mest på kopierade denna text från en annan därför det står att jag skriver mest på andra bloggen. Jag var förvirrad:)

2007-11-27 @ 12:19:06
URL: http://mariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0