Vinterkräk

Jag verkar omedvetet ha valt fel tid att föda barn. Visst är det vinter och allt men det är inte det jag tänker på främst utan det här med vinterkräksjukan, en hemsk sjukdom som jag är mer eller mindre livrädd för. Jag läste just att den kommit till Torsby sjukhus och som den sprider sig så är det säkert snart där jag ska föda oxå. Inte det men helst vill ha när man ligger inne och ska få bebis men men man ska inte måla fan på väggen.

Dagen började förövrigt inge bra alls då jag skar mig illa när jag skulle plocka disk. Blodet rann rätt rejält och en halv handduk blev röd, det gav sig rätt fort men blir ju mkt blod nu när jag är så varm och gravid och har en massa extrablod. Skulle ha gått ut och ätit med några väninnor men det blev inte av istället blev det till att käka pizza med familjen och mamma, sen blev det godis och Idol inga fel det heller faktiskt. Svärfar tittade även han förbi en sväng men han var så sjuk så han fick snart sjappa.

Nu blir det filmtajm med honey tror jag.

God kväll & trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Lust att hitta på något nästa vecka? Om du orkar så klart :) KRAM

2007-11-17 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0